GÖRMELİSİNİZ

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

sudiSabah saat tam 8 gibi uyandım. Her sabah kahvaltı için gittiğim nezih bir mekan var, gelip VİP araçlarıyla aldılar.
Hafta içi ya da hafta sonu hiç fark etmez kahvaltı için sadece 1 saatimi ayırırım, mekan güzel, kesinlikle görmelisiniz.
Sonra hafif bir hazım yürüyüşü ve deniz sefası.
Yaklaşık iki saatlik bir zamanımı bu şekilde değerlendiririm, müdavimi olduğumuz sahil kafe çok güzel, kesinlikle görmelisiniz.
Şoförüm gelip alır beni ve dostlarımla golf kulüpte buluşmak üzere yola çıkarım.
Bizim golf kulüp yemyeşil bir çam ormanının tam göbeğinde, geniş su parklarıyla çevrili cennet gibi bir yer, kesinlikle görmelisiniz.
Öğleye doğru benim babadan kalma çiftliğe geçtik.
“Çiftlik” diyorum ama her türlü meyve ağaçlarının, çiçeklerin olduğu çok geniş bir botanik park, kesinlikle görmelisiniz.
Öğle yemeğini çiftlikte yiyoruz.
Bizim aşçı yemek konusunda tam bir uzmandır.
Zaman zaman yurtdışı seyahatlerimizde bize eşlik eder ve nefis yemekler yapar, kesinlikle yemelisiniz.
Nefis kuyuda kuzu kebabının ardından havuz başına geçiyoruz.
Dostlarla klasik tavla partisi sonuç yine değişmiyor, kesinlikle izlemelisiniz.
Ardından çiftlik evimizin salonuna geçip günün öne çıkan haberlerini takip ediyoruz. Gerçekten ülkemiz için olağanüstü güzel gelişmelerden bahsediyor A Haber, kesinlikle izlemelisiniz.
Dünyada yaşanan olaylara canımız sıkılıyor, gelişmemiş ülkelerin az gelişmiş insanlarını anlamaya çalışıyorum, kesinlikle anlayamazsınız.
Neyse ki telefonum çalıyor, dostlarla hazırlanıp havaalanına doğru yola çıkıyoruz.
Özel uçağımız yavaş yavaş pistten teker kaldırırken bizler masmavi bulutların arasındayız, kesinlikle denemelisiniz.
Uçağımız rotasında ilerlerken bizler aperatif bir şeyler atıştırıyoruz, Paris geceleri ve Fransız kültürü üzerine sohbetler ediyoruz, kesinlikle dinlemelisiniz.
Paris Charles de Gaulle havalimanına teker koyup VİP’ten çıkış yapıyor, servis için gelen Limuzine biniyoruz.
Ben ve dostlarım Paris’te ünlü Avenue Montaigne Caddesi üzerinde bulunan Plaza Athenee’yi tercih ediyoruz, kesinlikle gitmelisiniz.
Akşama kadar bir çok etkinlikle oyalanıp akşam olduğunda şerefimize verilen partiye katılıyoruz, ülken ne kadar zengin ve güçlü buradaki itibarınızda öyle oluyor, gururlanıyoruz, kesinlikle gururlanmalısınız.
Gece geç saatlere kadar süren etkinlikler ve dozu kaçan eğlencelerden sonra duşumu alıp yatağa zor atıyorum kendimi, sabah telefonuma gelen “Sayın abonemiz” diye başlayan mesajla uyanıyorum!
Sizlerde böyle rüyalar görmelisiniz…

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Mahmutlar Haber, En Güncel Haberler, Son Dakika - MahmutlarPost ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!