Çarşı karıştı

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Mahmutlar Halk Otobüsleri ile Alanya Halk Otobüsleri birleşti. Bu birleşmeden memnun olanda var olmayanda!. Halk arasında tartışmalar başladı, çarşı karıştı.
Mahmutlar’da vatandaşlar, Otobüslerin birleşmesinin doğru olup olmadığını tartışıyor. Bazı vatandaşlar,‘daha ucuz yolculuk yapıyoruz ve hastane ve Dinek’e kadar tek otobüsle gidebiliyoruz’ derken bazı vatandaşlar ise‘Otobüsler çok yere uğruyor, bir saat de Alanya’ya varamıyoruz, böyle olursa işimizden olacağız’ dediler.
ÇAKIR,“KARAR GÖZDEN GEÇİRİLMELİ”
2004-2009 yılları arasında Mahmutlar Belediye Başkanı Alaattin Çakır Halk Otobüsü birleşmesi ile ilgili görüşünü açıkladı. Çakır; “En Güzel karar işin muhatapları dinlenerek ve görüşleri alınarak karşılıklı mutabakatla alınan karardır. Söz konusu kararda Bölgemiz dolmuşçularının görüşlerinin alınmadığı ve mutabakat sağlanmadığı anlaşılmaktadır. Ulaşım işi toplum huzuru açısından ve dolmuşçular açısından oldukça önemli ve hassas bir iştir. Büyükşehir Belediyesi aldığı söz konusu karar mutlaka gözden geçirilmeli ve sıkıntılar çözülmelidir” dedi.
EREN; “ZARARI DEĞİL FAYDASI VAR”
Mahmutlar CHP Gençlik Kolları Başkanı Ali Deniz Eren,“Uygulama güzel manipüle etmeyin” dedi. Eren, “Hastaneye, Otogara, Üniversiteye ulaşım var ise yapılan uygulamanın zararı değil faydası vardır. Cebini hem zamanını düşünen ve günlük hayatımızı zorlaştıran değil kolaylaştıran bir uygulama olmuştur. Otogara ve devlet hastanesine yürümek, taksiye binmek yada ikinci otobüse binmek zorunda kalan insanımız çile çekmemiş oluyor yapılan yeni güzergahın vatandaşın yararına, faydasına olmasını ise manipüle edip tartışılacak kadar ileri gidiyoruz. Güzel bir uygulama emeği geçenlere teşekkür ederiz”dedi.
ŞAHİN: “KAFALARIMIZ KARIŞIK”
Mahmutlar Halk Otobüsü şoförü Mustafa Şahin,“Şoförlerin kafaları karışık” dedi. Şahin, “Otobüsçüyüm ama tam olarak ben de bilmiyorum. Ben otobüs sahibiyim örneğin; ilk önce Atatürk Caddesi üzerinden, Kestel Merkezine giriyoruz. Oradan tekrardan Atatürk’e dönüyoruz. Daha sonra devlet hastanesinin oraya girip Metro’nun oradan çıkıyoruz. Artı bir de eski devlet hastanesinin oraya çıkıyoruz. Oraya neden çıkıyor ben bilmiyorum. Oradan çıkıp Cuma Pazarı’na gidiyoruz. Otobüs şoförlerinin kafaları karışık”dedi
ŞAHİN: “BÖCEK SÖZÜNDE DURMADI”
Şahin, “2021 yılında havuz sistemine dahil olmayı bekleyen Mahmutlar otobüs şoförleri bir anda bu karardan vazgeçilip 2020 yılı başında birleşme kararının uygulanmasından büyük rahatsızlık duyduk. Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek’tenrandevu taleplerine karşılık bulamadık bizlere verilen sözler tutulmadı. Böcek Başkanın bize seçim öncesi bir sözü vardı. Ticaret odasına biz otobüsçülerin hepsini çağırdı ve demişti ki, ‘Biz daha önce yetersiz kaldık, ret verdik ama ben de bu dolmuştan geldim. Traktörle patoz sürmekten geldim. Başa gelirsem hiçbirinizi birleştirmem. Herkes kendi yerinde çalışacak’ diye söz verdi ama sözünü yerine getirmedi” dedi.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Mahmutlar Haber, En Güncel Haberler, Son Dakika - MahmutlarPost ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!